Sunday, August 12, 2012

Wajah baru

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.
Entri ini dijamin pendek. Percayalah! (sambil menyanyi lagu Percayalah nyanyian Siti Nurhaliza)

Nak cakap yang blog ni telah mengalami transformasi. Kalau dulu siap ada bunga-bunga, kali ni nehi! Takde bunga-bunga. Putih bersih je sekarang ni. Hehehe :)

Sebab apa tukar?
Suka hati iolls lah! Iolls punya blog kan?

Okey, tu jawapan yang gedik!
Sebenarnya, saje je nak ubah mood. Dok tengok benda sama je, kadang-kadang nak juga sesuatu yang lain. Moga transformasi ini berjaya meningkatkan usaha saya untuk menulis dengan lebih giat lagi dan tidak lagi bermalas-malasan.

Sekian,

without wax,
haniyahaya :)

nota kaki 1 : Pendek bukan entri kali ini? Dah habaq mai dah, hampa tak nak caya!

nota kaki 2 : Penggunaan iolls TIDAK dibenarkan dalam penggunaan urusan rasmi. Jangan dok gatai tangan tulih tu kat esei hampa atau sebarang surat-menyurat rasmi.

5 comments:

Aimi Syahirah said...

putih, suci bersih~

:)

haniyahaya said...

Aimi Syahirah : Tepat sama sekali!! :D

mun said...

ecece..nyanyi lagu percayalah..kemain eh ;)

aqu hanya seorang penulis said...

yo ade geng putih

haniyahaya said...

Mun : Sekali-sekala,apa salahnya. Hehehe :D

Aqu hanya seorang penulis : Yo!! :D