Thursday, June 9, 2011

untitled post?

Syukur Alhamdulillah. Walaupun tak sehebat seperti rakan-rakan yang lain, aku tetap bersyukur dengan kurnianMu, Ya Allah. Mungkin setimpal dengan usahaku yang tak seberapa. Kepada sahabat yang lain, jangan berputus asa. Perjalanan kita masih jauh. Ini bukan bermakna pengakhiran bagi kita semua. Apa-apa pun, anda tetap sahabat saya :)

so sekarang, aku kena start belajar.Jangan nak malas-malas sebab aku ni bukan ada gen genius. Kalau budak lain tu takpe lah kan. Jadi sekarang, aku kena stop online dan start bercinta dengan buku-buku. Mana janji kau selama ni nak bercinta dengan buku wahai Hani Yasmin?

okay, so let's get back to work! Stop with all things yang tak memberi sebarang faedah kepada kau. Jadi lah budak yang rajin belajar!

without wax,

haniyahaya :)

2 comments:

hanisa sabrina said...

mesti result hebat ^^ tahniah lah ye

haniyahaya :) said...

cik sab, tak tinggi mana pun result. sipi2 je.. tapi syukur, lepas 3.50. apa2 pun, thanks dear :)

p/s: lepas ni kau kena force aku jadi rajin, wahai ayahandaku.. ngee~~