Saturday, May 7, 2011

setelah berapa bulan aku menternak lemak..

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..


Alhamdulillah, hari ini aku masih lagi diberikan peluang oleh Allah untuk bernafas, masih lagi diberikan kesempatan untuk terus beramal di muka bumiNya.

Okey, okey.. Sebenarnya aku baru je balik daripada berjogging dengan Farhana, Mimi, Afirah, Aina Sakina dan Aina Fahimah.

Jadi macam mana? Kitorang jogging pusing sekitar kawasan tempat tinggal kitorang ni. Seawal jam 7 pagi. Suasana masa tu tenang la. Macam desan nan permai.. (SAY WHAT!!! *gaya brother Aiman) Tak ramai orang. Memang la..hujung minggu lah katakan.. Hahaha~


Tapi aku memang penat gila lah! Rasa nak tercabut segala urat yang ada dalam badan ni ha. Aku punya sweat gland dah merembeskan banyak peluh walaupun hanya sekadar berjongging tak sampai pun sepelaung. Err..sampai kot? Entah la..


Jadi lepas ni memang aku kena work out balik lah. Kalau tak, memang blood capillary aku akan di block dengan lemak durjana itu!! Huwaa!!!


without wax,

haniyahaya yang dah lama tak exercise :)

1 comment:

gadis bunga said...

waa . rajen gile joging pagi2 buta ni :)
btw , ni entry baru gadisbunga ,
http://gadisbunga93.blogspot.com/2011/05/korang-nak-tahu-tak-asal-usul-hari-ibu.html
rajen bace :P
LOL