Friday, May 6, 2011

Keletihan.

Bismillahirrahmanirrahim.

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.Betapa besar nikmat yang dikurniakan Ilahi, setiap detik tiada henti, tiada noktah.

Alhamdulillah! Selawat & salam buat Junjungan Mulia, Nabi Muhammad SAW khatimul anbiya'.

Okey, semalam memang sumpah aku penat gila tahap dewa! Dh lah kelas berderet dari pagi sampai lah ke petang. Memang otak aku rasa tepu sangat waktu tu.

Tiba-tiba dapat tahu yang ada latihan untuk menari..Kejap, kejap.. SAY WHAT???!!!!

Aku menari?oh no!!!

Okey, aku tahu..tu semua kerja gila. Dalam kamus hidup aku takde istilah menari atau menyanyi atau sewaktu dengannya. Aku bukannya anti ke apa.. tapi aku memang lemah, tak reti. Memang kayu habis lah.

Isy..isy.. memang sabar je lah aku dengan U aku ni ha. Ada ke patut suruh kami-kami ni ha masuk flash mob. Kejadah apanya? Gila.. Kalau diikutkan memang hati aku tak rela.. tapi apakan daya, aku tak sanggup tengok pensyarah aku kecil hati dengan aku. Nanti tak berkat apa yang diajarnya. Aku pun tak nak ada perang dingin yang berlaku antara aku dengan beliau.

Ya Allah, kau bantulah hambaMu ini Ya Allah!!


without wax,
haniyahaya :)

notakaki: memang susah untuk berubah menjadi baik kan? tapi takpe, ujian yang Allah bagi tu untuk menguji keimanan kita semua juga!

No comments: