Tuesday, May 10, 2011

keletihan yang teramat sangat!

Assalamualaikum.
Okey i just want to make it short since i am really exhausted right now.

Hari ni ada MSU open day. Kitorang terpaksa menari ( well it's actually flash mob, lagu Jai Ho). dah lah janji pukul 4.45 pm. tapi pukul 5.15 pm tak start2 lagi nak peform. Haih.. Aku siap tidur lagi kat tepi tangga sementara nak tunggu giliran nak buat persembahan. Memang aku mengantuk gila sebab malam semalam aku ada practise untuk flash mob ni, lepas tu tidur lambat gara-gara nak baca novel Pelangi. Kira nasib baik lah aku tak mengigau ke apa kan? Lantak lah dorang semua nak tengok Noh hujan ke, performance dari Grey Sky Morning (kut la). Janji aku dapat lelap. Bila mata dah mengantuk, tempat kat kaki lima pun boleh jadi port menarik untuk tidur walhal dengan hanya bersila di bawah sinaran matahari. Superb punya ayat!

Tapi last-last aku punya group tak sempat buat persembahan sampai habis pun.. Dan yang paling penting, aku tak sempat menari. (Syukur Alhamdulillah, memang tak mahu pun. memang aku masuk ni pun sebab kena paksa. Bukan dengan kerelaan hati sendiri. Kejadah apanya nak masuk benda-benda yang aku sememangnya tak minat dan kayu.)

Lepas tu, nak balik tak boleh.. Sebabnya bas pukul 7.30 baru ada.. haih la.. Selepas dah tak de aktiviti yang boleh dibuat, terpaksalah melangut kat tangga dekan depan World Map MSU tu ha. Tup tup, ada pulak Black Mentor buat peformance..dah nak dekat maghrib gitu lah. Tapi memang langsung tidak sopan..sungguh tidak sopan.. Aku malas nak ulas lanjut apa yang terjadi pada ketika itu, tapi faham-faham sendirilah ye.

Balik rumah dah Maghrib, penat masih lagi berbaki. Mujur kuiz untuk subjek Malaysian Studies batal esok. Alhamdulillah. Tapi maths pulak aku tak siap lagi.. haih!!!

Aku rasa ni kali pertama dan terakhir aku buat benda alah macam ni lagi. Kalau tahun depan ke bila-bila dia suruh aku buat lagi, memang saja lah tu.. Memang bronchiole betul. Buat penat je tissue-tissue aku nih ha. Kesian kat adipose tissues, fibrous tissues, bone, cartilage, ligaments aku ni ha. Aku punya sweat gland memang tak henti-henti merembeskan peluh. Tambah pulak rumah aku dah macam sauna. Cuaca di Shah Alam kebelakangan ini memang panas, tapi panas lagi neraka Jahannam kan? Sebum pun dah penuh naik bertepek di muka aku ni ha.. haiyaa!!


Sekian, wallahu'alam

without wax,
haniyahaya :)

2 comments:

hanisa sabrina said...

hambek kau . bila budak medic geram . habis semua keluar term term dia. haha

haniyahaya :) said...

hehehe~ Sab, tu kira baik lah kan.. keluar jargon medic..kalau keluar tak senonh..lain pulak cerita nya.. hahaha