Friday, February 18, 2011

maaf,

Salam 'Alaik..

kepada semua pembaca setia blog rasmi kepunyaan Hani Yahaya dan juga para pengunjung blog ini, saya/aku ingin menyusun 10 jari meminta ampun dan maaf kepada kalian. Jikalau kalian perasan, kat tepi sebelah kiri blog ini ada iklan myjodoh ke ntah hape ntah.. saya/aku sendiri kurang pasti. tiba-tiba je dia ada kat situ.. saya/aku dah try nak hilangkan, tapi tak tahulah kenapa... masalah ni dah berlaku lama dah.. kepada sesiapa yang terer bab2 IT ni, boleh tak tunjukkan saya bagaimana untuk hilangkan benda alah tu? Kerjasama daripada kalian didahulukan dengan jutaan terima kasih! ^_^

without wax,
hani yahaya:)

nota kaki:
buah cempedak di luar pagar,
ambil galah tolong jolokkan,
saya budak baru belajar,
kalau salah tolong tunjukkan.

7 comments:

AZRUL AZMI said...

hani cuba awk gi kat edit hltm...

pastu tekan crtl + F.
nnti kat bawah tu awk cari word yang ada kene mengena ngan cari jodoh tu...mcam 'cari jodoh' or 'lawati...' kalu ada awk delete... saya pun tak pasri sangat... tapi biasanya kalu bende macam tu, dia akan ada kat edit hltm tu... dia dah set skali ngan layout kot....

supersaraa said...

haa..sorry hani.tak tahu la bab bab nie :(

haniyahaya :) said...

sara: takpe2.. ^__^

azrul: terima kasih sebab bagi tahu.. insya Allah, nanti saya try check :)

*amiranabiha* said...

hani da kemaruk nk kawen ni . hikhik ;)

haniyahaya :) said...

biha: kemaruk nak kahwin? hahaha~ yelah, kemaruk nak kahwin dengan orlando bloom, tapi terlepas pulak daa.. hahaha~ banyak lah nak kahwin nye biha sayang..

haniyahaya :) said...

biha: kemaruk nak kahwin? hahaha~ yelah, kemaruk nak kahwin dengan orlando bloom, tapi terlepas pulak daa.. hahaha~ banyak lah nak kahwin nye biha sayang..

iSmaZuRina said...

ooo... dulu saya pun ada masalah ni... kalau nak buang widget tu kena buang yang jadual waktu solat kat sidebar tu... insyaAllah ok pastu... :) selamat mencuba...