Tuesday, December 28, 2010

i'm back!

Salam 'Alaik.. hehehe~ Syukur Alhamdulillah..at last, i'm home.. ngeee~~ home sweet home! yay! Penat semalam masih berbaki lagi. Ni baru habis kemas baju2 kotor, dah basuh semua. tadi gi lap tingkap yang dah berabad lamanya tak lap. Habuk dia! Fulamak! Berkati-kati. Semalam sampai je rumah terus mop bilik yang bergantang-gantang habuknya yang memang dari aritu lagi tak di mop.. hahaha~

Semalam sampai KLIA almost 4.15 pm la.. Ni semua gara-gara flight delayed because of the air traffic congestion.. hahaha~ delayed about 1 hour.. ceh! Sabar je lah aku.. Nasib baik dpt makanan yang boleh tahan jugak la.. ye lah.. perut aku ni sensitif sikit..Yalah, breakfast dah la tak ambil.. perghh!! tapi sampai pukul 2 dekat2 pukul 3 aku dah lapar balik.. lunch time man! mana tak nya.. Dulu duduk asrama makan mesti on time punyalah! haisy..

So far, trip ke Beijing agak best. Boleh la tahan..hehehe~ Seronok jugak sebab dapat rasai winter tuh macam mane, tapi peritnya..Masya Allah..Hanya Allah sahajalah yang tahu.. hehehe~
memori di Beijing akan kuceritakan kemudian okey?

without wax,
hani yahaya

No comments: